poniedziałek, 23 czerwca 2014

Prolog.

Ogień i lód
Jedni mówią, że świat zniszczy ogień.
Inni, że lód.
Iż poznałam pożądania srogie,
Jestem z tymi, co mówią: ogień. 
Gdyby świat zaś dwakroć ginąć mógł,
Myślę, że wiem o nienawiści 
Dość, by rzec: równie dobry lód
Jest, by niszczyć, 
I jest go w bród. 

Kończyłam koronę królewny, która trzymała za rękę  swojego księcia. Uśmiechnęłam się. Kolejne i żyli długo i szczęśliwie. Popatrzyłam na  wschodzące słońce, było tak piękne.
        Widziałeś kiedyś, prawdziwy wschód słońca? Widziałeś z góry, jak słońce wyłania się z ziemi? Widziałam je codziennie, kiedy w domu panowała cisza. Kompletna, smutna cisza. To takie przygnębiające, żyć ze świadomością, że żyjesz. Żyjesz w świecie gdzie dla nikogo nic nie znaczysz. Nie liczą się twoje uczucia, marzenia, czy umiejętności.
        Zaznałeś kiedyś spokoju? Prawdziwego spokoju? Leżąc bezwładnie na drodze. Czułeś, że odchodzisz, ale i tak co chwilę, coś uciskało cię w klatce. Błagałam, żeby przestali. Śmierć była taka spokojna, ciepła. To życie jest trudne.
        Wiesz jak to jest, kiedy ludzie których ty kochasz, staczają się na dno? Wiesz jak to jest nie zaznać nigdy prawdziwej miłości? Myślisz, że dałbyś radę w świecie pełnym brudu, gdzie musisz liczyć tylko na siebie? Chcesz się przekonać co tak naprawdę znaczy spełnienie marzeń?
        Bo wiesz, dla mnie spełnieniem marzeń, każdego wieczoru jest to, żeby przeżyć do rana. Żeby nie dać się przeciwnością losu. Żeby walczyć o swoje. Moje marzenie to żyć. Starać się codziennie o lepsze jutro, które i tak nigdy nie nastąpi. A co dla ciebie znaczy spełnienie marzeń?
        Zostań ze mną, przekonamy się razem...
____________________________________________
Tamtaradam :D Jest i o to prolog mojego bloga.
Podoba się wam?
Jeśli przeczytałeś, skomentuj, to dla was chwila, a dla mnie to znaczy naprawdę wiele :)
~Evil Queen.



4 komentarze:

  1. Zapowiada się świetnie i z pewnością to ff trafi na moją listę.
    Pięknie piszesz.
    Życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za miłe słowa <3
      ~Evil Queen

      Usuń
  2. Zapowiada sie ciekawie :) ale musze ci powiedzieć, ze ogladalam twój zwiastun i jest po prostu ZAJEBISTYYY <3 ogladalam go chyba z 5 razy :)) pozdrawiam ;* ~Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za miłe słowa :)
      OJEJ, naprawdę dziękuję, trochę się nad nim namęczyłam :D
      Pozdrawiam
      ~Evil Queen.

      Usuń